Warunki reklamacji
- 1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
- 2. Reklamacje należy zgałaszać telefonicznie pod numerem 697 175 256 lub emailowo na adres: sklepskala1@gmail.com
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Krakowska 131, 33-350 Piwniczna-Zdrój.
3. Jesli po rozpakowaniu przesyłki stwierdzimy uszkodzenie towaru prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (jeśli stwierdzimy uszkodzenie przesyłki, gdy kuriera już nie ma, należy kuriera bezpłatnie zamówić, aby spisał protokoł szkody). W przypadku uszkodzenia przesyłki paczkomatowej należy zamówić kuriera firmy Inpost, celem spisania protokołu szkody.
Celem złożenia reklamacji, należy do nas przesłać protokół szkody na adres email: sklepskala1@gmail.com w ciągu 5 dni od dnia odebrania przesyłki.
Protokół szkody jest wymagany, celem reklamacji uszkodzonego towaru.
- 4. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.