KOSZYK JEST
PUSTY

+48 697 175 256

ag.skala91@gmail.com

Reklamacje

Warunki reklamacji

 

  1. 1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. Żądać usunięcia wady
  3. 2. Reklamacje należy zgałaszać telefonicznie pod numerem 697 175 256 lub emailowo na adres: sklepskala1@gmail.com
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Krakowska 131, 33-350 Piwniczna-Zdrój.

3. Jesli po rozpakowaniu przesyłki stwierdzimy uszkodzenie towaru prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (jeśli stwierdzimy uszkodzenie przesyłki, gdy kuriera już nie ma, należy kuriera bezpłatnie zamówić, aby spisał protokoł szkody). W przypadku uszkodzenia przesyłki paczkomatowej należy zamówić kuriera firmy Inpost, celem spisania protokołu szkody.

Celem złożenia reklamacji, należy do nas przesłać protokół szkody na adres email: sklepskala1@gmail.com w ciągu 5 dni od dnia odebrania przesyłki.
 
Protokół szkody jest wymagany, celem reklamacji uszkodzonego towaru.
 
  1. 4. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl